forsateduatin forsateduatin .

forsateduatin

گوگل ادز چيست؟

يكي از مهم ترين سوالات كاربران در زمينه Google Ads اين است كه تبليغات گوگل چيست؟ گوگل ادوردز يا گوگل ادز سيستم تبليغاتي شركت گوگل است كه در آن تبليغ كنندگان از طريق سايت ها و ابزارهاي مختلف گوگل، تبليغات خود را به رويت مشتريان مي رسانند. معروفترين شكل Google Ads، تبليغات در گوگل است. در اين روش تبليغ دهنده عبارات يا كلمات كليدي مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد مي‌كند تا تبليغاتش براي كساني كه اين عبارات را جستجو مي كنند نشان داده شود. تبليغ كننده همچنين براي هر كليك هزينه‌اي را وارد مي‌كند، براي جستجوي يك كلمه كليدي، گوگل از بين پيشنهادهاي مختلف تبليغ دهندگان، بر اساس ضوابطي خاص برخي از تبليغ ها رو انتخاب و به كاربران نشان مي دهد. 

 

آكادمي فرصت يكي از بهترين وب سايت ها در زمينه گوگل ادز مي باشد كه دوره هاي خوبي در رابطه با گوگل ادز دارد كه با استفاده از لينك زير مي توانيد وارد سايت شده و از دوره هاي مختلف آن استفاده كنيد:

https://forsatedu.com/

 


برچسب: گوگل ادز، آكادمي فرصت، ديجيتال ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۶:۵۲ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)

برد جك رامونا 24 ولت

رامونا توليد كننده بردهاي فرمان جك درب اتوماتيك برقي است كه محصولات آن به دليل كيفيت بالا و سازگاري با بسياري از جك هاي برقي از محبوبيت بالايي برخوردار است.
برد جك پاركينگي 24 ولتي رامونا يكي از پرفروش ترين بردهاي اين شركت مي باشد كه به دليل عملكرد ولتاژ كمتر براي مكان هاي پر رفت و آمد مناسب مي باشد. به علاوه امكان اتصال به برق اضطراري يو پي اس و قفل برقي را دارد.


برچسب: برد جك رامونا 24 ولت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۷:۰۶ توسط:جعفري موضوع: نظرات (0)